quinta-feira, 5 de julho de 2012

i gràcies, campió !

 
© Fotos da Curva | Miguel Lima (Tomo II)


benvolgut Pedro,

t'escric aquestes línies el sentit de la seva sortida:
la segona i última, probablement.

són, doncs sé que per al joc, el meu hoquista, el meu ídol.
potser l'únic rival en el geni, amb dos "monstres sagrats" del dret internacional patinat
: Vítor Hugo i Reinaldo Ventura.
(segurament vostè sabrà el que són, pel que prescindir de governs a presentar)

com no em canso d'assenyalar fins a la sacietat, al meu entendre, són el "Maradona" de l'hoquei.
vostè podria ser Messi, però la repugnància que té tot el que es relaciona amb el Barça (tot i ser català), pel que vostè entén completament i et respecten per això.

a partir de la seva entrada, en el regne màgic del drac, en 2002/2003 i al que et vaig conèixer sempre et donen un gran colorit i alegre - el to de blau i blanc de dominar l'altre - que encarnaste nostra "Raça", la Vols nostra, la nostra "Mística".
el significat de "portismo" guanyar, en l'exemple d'un professional dedicat, una major significació, el punt serà (literalment) enganxat a la pell.

per les alegries que em vas proporcionar - i la massa del drac adepte, impecable en tot moment - i el meu sentit eternament agraït

     gràcies!

vostè és un campió, Pedro Gil!

no com la felicitat, així i molt!



obrigado, campeão!


caro Pedro,

escrevo-te estas linhas sentido pela tua partida: 
a segunda e muito provavelmente a definitiva.

és, desde que me conheço para a modalidade, O meu hoquista, o meu ídolo.
apenas consegues rivalizar, em genialidade, com dois outros "monstros sagrados" do patinado internacional: Vítor Hugo e Reinaldo Ventura.
(certamente  que saberás quem são, pelo que me dispenso de tos apresentar)

como não me canso de o referir à saciedade, no meu entendimento, és o "Maradona" do hóquei. 
poderias ser o Messi, mas sei o asco que tens a tudo o que esteja relacionado com o Barça (apesar de seres catalão), pelo que te compreendo perfeitamente e respeito-te por tal.

desde o teu ingresso, no reino mágico do dragão, em 2002/2003 e ao qual soubeste sempre dar-lhe um imenso e alegre colorido - com o tom azul-e-branco a predominar dos demais -, que encarnaste a nossa Raça, o nosso Querer, a nossa Mística. 
o significado de "portismo" ganha, no teu exemplo de profissional dedicado, um significado maior, ao ponto de te estar (literalmente) cravado na tua pele.

por todas as alegrias que me proporcionaste - e à massa adepta do dragãozinho, indefectível em todos os momentos -, o meu sentido e eternamente grato

muito obrigado!


és um campeão, Pedro Gil!

bem haja e muitas felicidades!

1 comentário:

  1. pois. acho que concordo mas ainda preciso confirmar no google translate. GRANDS ABRACIS

    J

    ResponderEliminar

vocifera | comenta | sugere
(sendo que, num blogue de 'um portista indefectível', obviamente que esta caixa é destinada preferencialmente a 'portistas dos quatro costados'. e até é certo que o "lápis", quando existe, é azul.)

Show Emoticons